СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
Правна   редакција
 011/ 3036-532
Економска   редакција
 011/ 3036-531  
Софтвер
  011/2632-743
Продаја и   претплата
  011/361-48-58   011/361-51-00  




 Добродошли на сајт „Образовног информатора“
 

АКТУЕЛНО У ЈАВНОМ СЕКТОРУ


19.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



• Сутра, 20. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему „Новине у буџетском рачуноводству” на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 20 смо јуче послали на мејл адресе претплатника. Све претходне бројеве можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.


ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ



ПИТАЊЕ ДАНА:

Пољопривредна школа је регистровала пољопривредно газдинство које се налази у активном статусу. Школа у свом дворишту врши продају произведених пољопривредних производа који су резултат практичне наставе ученика. Да ли се тако остварен промет пољопривредних производа евидентира преко фискалне касе?

Одговор: Када Пољопривредна школа која је регистровала пољопривредно газдинство које се налази у активном статусу врши продају произведених пољопривредних производа на монтажној тезги у оквиру школског дворишта, а које ученици школе производе у оквиру практичне наставе у пластенику и воћњаку у оквиру школског дворишта, није у обавези да тако остварен промет евидентира преко фискалне касе, сагласно члану 3. став 3. Закона о фискалним касама и Мишљењу Министарства финансија бр. 011-00-01013/2019-04 од 3.12.2019. године.

ПРОПИСИ


Данас нема новообјављених службених гласила.

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ПРОСВЕТА


Почела набавка уџбеника преко школа
Крајем априла школе су послале обавештење родитељима о могућности набавке комплета уџбеника преко школа. Цене комплета књига за ниже разреде крећу се од 4.000 до 7.000 динара, док се цене комплета од петог до осмог разреда крећу у распону од 10.000 до 17.000 динара, у зависности од издавача. Ученици трећег и седмог разреда не могу користити половне књиге, јер се ради по новим наставним програмима.
Комплети уџбеника могу се платити у четири рате.

СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА


Донета Инструкција о начину рада установа и организација социјалне заштите
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања донело је Инструкцију о начину рада установа социјалне заштите за смештај корисника и организација социјалне заштите за пружање услуге домског смештаја одраслих и старијих у поступку пријема корисника услуге смештаја.
Текст Инструкције можете прочитати овде.

ПРАВОСУЂЕ


Настављен рад Комисије за доделу средстава по основу опортунитета
Комисија за доделу средстава прикупљених по основу одлагања кривичног гоњења – опортунитета наставила je са отварањем пристиглих понуда на Јавни конкурс након завршетка ванредног стања.
Комисију чине представници релевантних институција – тужилаштва, министарстава здравља, просвете и правде, са циљем избора пројеката од највећег јавног интереса у области социјалне политике, здравства, просвете, културе, хуманитарног рада.
Министарство правде је до сада спровело четири Јавна конкурса за доделу средстава прикупљених по основу опортунитета, а укупно на свим конкурсима 2016, 2017, 2018. и 2019. године додељено је више од 1,6 милијарди динара.
Ове године укупан износ средстава предвиђених за доделу износи 500 милиона динара.

КУЛТУРА


„Градови у фокусу 2020“ подржали 22 пројекта
На конкурсу Министарства културе и информисања „Градови у фокусу 2020“ подржана су 22 пројекта из исто толико градова и општина, у укупном износу од 83,4 милиона динара који је утврђен ребалансом буџета услед пандемије вируса Covid-19.
Ове године на конкурс је стигло 60 пријава из исто толико јединица локалне самоуправе, од чега је 26 пријава било из градова и општина чији пројекти су већ подржани на претходним конкурсима, што је новина у односу на конкурсе ранијих година.
На до сада одржаних пет конкурса „Градови у фокусу“ Министарство културе и информисања определило је укупно 658.363.442 динара за 70 пројеката, чиме је у значајној мери повећан капацитет локалних самоуправа у области културе.
Резултате конкурса можете видети овде.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Информације о Covid-19
Све информације о Covid-19 можете прочитати овде.

________________________________________________
18.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА


• У среду, 20. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему „Новине у буџетском рачуноводству” на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 20 смо јутрос послали на мејл адресе претплатника. Све претходне бројеве можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.

ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ



ПИТАЊЕ ДАНА:

Како да предшколска установа евидентира топломере, маске и рукавице, које је добила од оснивача без исказане цене?

Одговор:
Предшколска установа треба примљена средства да евидентира преко залиха у класи 000000, као и у класи 300000, на основу акта који је основ за доделу тих средстава. Уколико у том акту није наведена цена и уколико установа не може да од оснивача обезбеди информације о ценама за примљене артикле, потребно је да формира комисију која ће извршити процену набавне вредности примљених артикала и исказати их у форми записника.
На основу требовања које се саставља приликом издавања материјала врши се раздужење залиха, с тим да топломере треба евидентирати као ситан инвентар у употреби.

ПРОПИСИ


Објављена су следећа службена гласила:
- „Службени гласник РС” број 75 од 15.5.2020,
- „Службени лист АП Војводине” број 28 од 13.5.2020.

Прописи од значаја за пословање буџетских корисника су:
1. УРЕДБА о изменама Уредбе о расподели подстицаја у пољопривреди и руралном развоју у 2020. години (ступа на снагу 16. маја 2020)
2. ОДЛУКА о допуни Одлуке о проглашењу болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу (ступа на снагу 15. маја 2020)
3. ОДЛУКА о изменама Одлуке о ограничењу висине цена и маржи основних животних намирница и заштитне опреме (ступа на снагу 15. маја 2020)

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ПРОСВЕТА


Распоред полагања пријемних испита за упис у специјализоване средње школе и одељења
Централизовано онлајн пријављивање ученика за пријемне испите за упис у специјализоване гимназије и уметничке школе, осим за спортска одељења, за школску 2020/2021. године почиње данас и траје до четвртка, 21. маја 2020. године, од 8 до 20 часова.
Пријава и предаја документације за Спортску гимназију у Београду и у школама које имају одељења ученика са посебним способностима за спорт биће 8. и 9. јуна 2020. године, од 8 до 16 часова.
Детаљне информације о распореду полагања пријемних испита прочитајте овде.

Полагање пријемних испита за упис у специјализоване средње школе и одељења
Ученици који су се пријавили за полагање пријемних испита за упис у специјализоване средње школе и одељења треба да изврше додатне пријаве за конкретну школу коју желе да упишу. То се односи на ученике који уписују Математичку, Филолошку и Карловачку гимназију, као и на ученике са посебним способностима за математику, физику, рачунарство и информатику, биологију и хемију, географију и историју, сценску и аудио-визуелну уметност, ученике са посебним способностима за филолошке науке, ученике који део наставе остварују на страном језику, музичке, балетске, ликовне и друге.
Детаљне информације можете прочитати овде.

СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА


Од данас могућ пријем нових корисника у свим установама социјалне заштите за смештај корисника
Од данас је омогућен пријем нових корисника у свим установама социјална заштите за смештај, за децу и старе, јер се у претходна два месеца појавила потреба за смештај нових корисника. Пријем ће се извршити у сарадњи са епидемиолозима и у складу са прописаном инструкцијом, како би се омогућила потпуна заштита садашњих и нових корисника.
Када су у питању мере које је прописала Влада Србије, а тичу се наших најстаријих који живе у домовима за старе, оне се још увек морају поштовати, као и у време ванредног стања.

Реконструкција установа социјалне заштите и изградња центара за социјални рад
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања у сарадњи са Канцеларијом за јавна улагања у претходне три године успешно је реконструисало велики број установа социјалне заштите за смештај корисника. План да се сваке године у потпуности реконструише од 5 до 10 објеката ће се наставити и у наредном периоду, како би сви корисници имали добре услове за живот.
Реконструкција и изградња нових објеката не односи се само на установе, већ и на центре за социјални рад.
Министарство у сарадњи са Канцеларијом УН за пројектне услуге у свим местима у Србији где већ постоје центри за социјални рад, а где за тим постоји потреба, планира изградњу нових центара, у складу са потребама корисника и запослених.

ОМЛАДИНА И СПОРТ


Стипендије најбољим студентима у Србији
Фонд за младе таленте Републике Србије, под окриљем Министарства омладине и спорта, и ове године је повећао број стипендија највреднијим и најперспективнијим студентима.
На седници Фонда за младе таленте Републике Србије усвојена је прелиминарна Листа кандидата који испуњавају све услове Конкурса за стипендирање до 950 најбољих студената завршне године основних академских студија и до 460 студената завршне године мастер академских студија са високошколских установа чији је оснивач Република Србија, за школску 2019/20. годину.
На овогодишњи конкурс пријавило се укупно 2187 кандидата. Од укупног броја пријављених, 2117 кандидата доставило је уредну и потпуну документацију и испуњава све услове конкурса, док 70 кандидата не испуњава један или више услова Конкурса и/или има непотпуну документацију.
Листу прелиминарних резултата Конкурса можете погледати ОВДЕ.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Информације о Covid-19
Све информације о Covid-19 можете прочитати овде.

________________________________________________
15.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА


• У среду, 20. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему „Новине у буџетском рачуноводству” на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 19, као и све претходне бројеве, можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.

ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ


ПИТАЊЕ ДАНА:

Која је стопа пореза на наслеђе и поклон за други наследни ред?

Одговор: Према Закону о порезима на имовину (чл. 19. став 1) за обвезнике који се налазе у другом законском реду наслеђивања примењује се стопа пореза на наслеђе и поклон од 1,5%.

ПРОПИСИ


Данас је објављен „Службени гласник РС”, број 74 од 14.5.2020. године.
Нема прописа од значаја за пословање буџетских корисника.

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА


Aнализа и резултати рада Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања
Надлежности Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања у условима ванредног стања нису се разликовале од оних пре увођења. Имајући у виду важност социјалне заштите, бриге о смештају деце и младих, одраслих и старијих, одраслих и старијих са интелектуалним и менталним тешкоћама, телесним и сензорним инвалидитетом, деце и младих са сметњама у развоју, породично-правној заштити, бриге о породиљама, исплати новчане социјалне помоћи и другим правима по Закону о социјалној заштити и Закону о финансијској подршци породици са децом, као и осталим активностима у овом делокругу рада, детаљан извештај о раду Mинистарства током ванредног стања можете прочитати овде.

ЗДРАВСТВО


У јуну запошљавање 300 медицинара са најбољим резултатима током школовања
Током ванредног стања, због епидемије вируса корона, запослено је 4.500 здравствених радника, од тога 1.500 лекара. У јуну се планира запошљавање око сто најбољих дипломаца медицинских факултета и више од 200 медицинских сестара и техничара са најбољим резултатом током школовања.
Програм запошљавања најбољих дипломаца почео је 2018. године од када се на сваких шест месеци примају студенти са просеком оцена 9 и 10, као и медицинске сестре и техничари са најбољим резултатом током школовања.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Пензионерима и социјално угроженима од данас почиње уплата од 100 евра
Пензионерима и грађанима који примају новчану социјалну помоћ исплата једнократне помоћи државе је почела јутрос. По 100 евра, односно око 12.000 динара, аутоматски ће лећи на текуће или наменске рачуне око два милиона грађана, око 1,7 милиона пензионера и 200.000 корисника социјалне помоћи.
Остали пунолетни држављани Србије од јутрос могу да оставе податке и преко броја телефона Кол центра Управе за трезор - 0800 101 100. Неопходни подаци су ЈМБГ, број личне карте и банка у којој имају или желе да им се отвори рачун.
Из Министарства финансија упозоравају да суграђани старији од 65 година, ако нису примаоци пензија, морају сами да се пријаве. Исто важи и за држављане који су рођени у Србији, имају пребивалиште у нашој земљи, а примаоцису иностране пензије.

Информације о Covid-19
Све информације о Covid-19 можете прочитати овде.

________________________________________________
14.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



• Данас у термину од 10.00 до 11.30 можете пратити бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему "Транспарентност информација о пословању субјеката у јавном сектору".

„Буџетски недељник“ бр. 19, као и све претходне бројеве, можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.

ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ


ПИТАЊЕ ДАНА:

Који је рок да директни корисници средстава буџета јединице локалне самоуправе доставе Годишњи финансијски извештај за 2019. годину?

ОДГОВОР: Рок за достављање годишњих финансијских извештаја директних корисника средстава буџета Републике Србије, као и директних корисника средстава буџета локалне власти, померен је Уредбом о померању рокова за подношење годишњих финансијских извештаја корисника буџетских средстава и корисника средстава организација за обавезно социјално осигурање за време ванредног стања насталог услед болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 („Сл. гл. РС“, бр. 47/20) са 31.3.2020. године на рок од 15 радних дана од дана престанка ванредног стања.
С обзиром на то да је Одлука о укидању ванредног стања („Сл. гл. РС“, бр. 63/20) ступила на снагу 6.5.2020. године, рок за предају годишњих финансијских извештаја директних корисника средстава буџета за 2019. годину истиче 27.5.2020. године.

ПРОПИСИ


Данас је објављен „Службени гласник РС“ број 73 од 13.5.2020. године.

Прописи од значаја за пословање буџетских корисника су:
1. Одлука о изменама и допунама Одлуке о проглашењу болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу (ступа на снагу 14. маја 2020),
2. Измена Одлуке о расподели средстава из Буџетског фонда за доделу годишње награде за најбољу општинску/градску управу у 2019. години објављена 13. маја 2020).

ИЗ НАДЛЕЖНИХ ИНСТИТУЦИЈА


РАДНИ ОДНОСИ


Покренут „Е-водич о правима запослених”
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања покренуло је апликацију „Е-водич о правима запослених” у време епидемије вируса COVID -19, у циљу боље заштите и остваривања права запослених у складу са одредбама Закона о раду.
Сви запослени који су у време ванредног стања и након њега радили у измењеном режиму рада информације о својим правима могу пронаћи путем ове апликације.
Уколико запослени закључе да им је неко право ускраћено, то могу пријавити инспекцији рада позивом на 0800/300-307 или на мејл адресу inspekcija@minrzs.gov.rs или kontrola@minrzs.gov.rs.

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ПРОСВЕТА


Пријаве на упис на факултете и онлајн

Универзитет у Београду омогућиће будућим студентима и електронско пријављивање за упис на факултете, како би се избегле гужве. Такође, документа за упис ће моћи да се поднесу и доласком на факултет.
Све је спремно за почетак рада универзитета, а како истичу у Министарству просвете, факултети су у обавези да припреме резервна заштитна средства и да се придржавају свих прописаних превентивних мера.

КУЛТУРА


Продужен рок за 11. позив УНЕСКО међународног фонда за културну разноликост
УНЕСKО је продужио рок за пријаву у оквиру 11.Позива за аплицирање за средства Међународног фонда за културну разноликост до 16. јуна 2020. године и примаће предлоге за иновативне пројекте који имају за циљ јачање културног и креативног сектора у земљама у развоју.
Додатне информације о врстама прихватљивих пројеката и начину аплицирања преузмите овде.

Међународни Дан музеја обележава се онлајн
Међународни дан музеја, у оквиру манифестације „Музеји за 10”, се ове године у Србији обележава онлајн. Музејски садржаји биће доступни публици на сајту www.muzejisrbije.rs.
Планирано је да се програми у реалном простору у оквиру ове манифестације одрже од 9. до 15. новембра 2020. године, када ће се уједно обележити Европска ноћ музеја и Национална недеља музеја.
Овогодишња тема „Музеји за једнакост: Разноликост и инклузија” подстиче јачање разноликости и инклузије у установама културе и наглашава основну друштвену вредност музеја.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Почела пријава за исплату једнократне новчане помоћи
Сви пунолетни грађани Србије са важећом личном картом могу да се пријаве за исплату једнократне новчане помоћи у износу од 100 евра у динарској противвредности коју Република Србија исплаћује у циљу смањивања негативних ефеката проузрокованих пандемијом болести Covid-19. Пријава се врши путем портала Управе за трезор или преко контакт-центра, приликом чега се остављају следећи подаци: ЈМБГ, број личне карте и банка преко које ће се извршити исплата. Крајњи рок за пријаву је 5 јун 2020. године. Исплата за пунолетне грађане који се пријављују на овај начин почиње најкасније 1. јуна 2020. године.
Сви примаоци пензија и корисници новчане социјалне помоћи ће аутоматски бити пријављени, а исплата за наведене категорије почиње 15. маја 2020. године.

Информације о Covid-19
Све информације о Covid-19 можете прочитати овде.

________________________________________________
13.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



• Сутра, 14. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему Транспарентност информација о пословању субјеката у јавном сектору на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 19 као и све претходне бројеве, можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.

ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ


ПИТАЊЕ ДАНА:

Да ли је јединици локалне самоуправе потребна сагласност Министарства финансија за задуживање за текућу ликвидност?

Одговор: У складу са Законом о јавном дугу (чл. 33) одлуку о задуживању локалне власти доноси надлежни орган локалне власти, по претходно прибављеној сагласности Министарства финансија.
Приликом давања сагласности Министарство финансија ће проверавати испуњеност услова из члана 35. овог закона (којим се уређује задуживање локалне власти за финансирање текуће ликвидности), као и из члана 36. овог закона (којим се уређује дугорочно задуживање локалне власти).
Министарство даје сагласност у року од 30 дана од дана пријема захтева за давање сагласности па, уколико у том року не одговори на захтев, сматра се да сагласност није дата.

ПРОПИСИ


Објављена су следећа службена гласила:
- „Службени гласник РС” број 71 од 12.5.2020. и
- „Службени гласник РС” број 72 од 12.5.2020. године.

Прописи од значаја за пословање буџетских корисника су:
1. Одлука о изменама и допунама Одлуке о проглашењу болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу (ступа на снагу 13. маја 2020)
2. Индекси потрошачких цена за април 2020. године

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ДРЖАВНА УПРАВА


Измена Одлуке о расподели средстава из Буџетског фонда за програм локалне самоуправе
Уредбом о измени општих прихода и примања, расхода и издатака буџета Републике Србије за 2020. годину ради отклањања штетних последица услед болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 умањена су и средства Министарству државне управе и локалне самоуправе за намену „Буџетски фонд за програм локалне самоуправе“ са претходно одобрених 520.000.000,00 динара на 260.000.000,00 динара.
Како је Одлуком о расподели средстава из Буџетског фонда за програм локалне самоуправе расподељено 509. 600. 000,00, неопходно је умањити за 50% сва одобрена и уговорена средства за реализацију пројеката по наведеној Одлуци, због чега је Министарство утврдило Измену Одлуке о расподели средстава из Буџетског фонда за програм локалне самоуправе.

ЗДРАВСТВО



Достава документације здравствених установа поново преко писарнице
Филијала за град Београд Републичког фонда за здравствено осигурање обавестила је здравствене установе о укидању привремено отворенe e-mail адресе: ugovaranje.bg@rfzo.bg, преко које су здравствене установе достављале документацију за време ванредног стања.
Здравствене установе ће надаље овој филијали достављати документацију (папирне фактуре, прилоге уз фактуре, захтеве здравственх установа за исплату осталих личник примања, АУР обрасце, захтеве за достављање ИД броја и др.) преко писарнице Филијале за Град Београд, Немањина 30.

Србији одобрен зајам ЦЕБ за здравство
Развојна банка Савета Европе (ЦЕБ) одобрила је зајам у вредности од 200 милиона евра за финансирање здравственог сектора у Србији, у циљу борбе против ширења вируса корона. Зајам у форми инструмента за финансирање јавног сектора покриће ванредне буџетске издатке изазване мерама за сузбијање вируса корона.
Финансирање здравственог сектора ће подржати континуитет у пружању здравствених услуга и стабилност здравственог система, укључујући заштиту медицинског особља. Биће омогућено и финансирање набавке медицинских средстава, лекова, медицинске опреме и тестова за вирус корона.


________________________________________________
12.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



• У четвртак, 14. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему Транспарентност информација о пословању субјеката у јавном сектору на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 19 достављен је јуче претплатницима. Претходне бројеве можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.

ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ


ПИТАЊЕ ДАНА:

Приликом израде кварталног извештаја за први квартал 2020. године, у складу са одредбама Закона о јавним набавкама, направили смо грешку. Наиме, уместо оквирног споразума који смо закључили, навели смо да смо закључили уговор о јавној набавци? Какве последице можемо имати због оваквог поступања?

Одговор: Не можете трпети никакве штетне последице. Потребно је да у што скоријем року, измените у самој форми кварталног извештаја податке о исходима поступка за предметни квартал.

ПРОПИСИ


Објављена су следећа службена гласила:
- „Службени гласник РС“ број 70 од 11.5.2020. године,
- „Службени гласник РС” број 69 од 11.5.2020. године и
- „Службени лист АП Војводине“ број 27 од 11.5.2020. године.

Пропис од значаја за пословање буџетских корисника је:
1. Измена Одлуке о расподели средстава из Буџетског фонда за програм локалне самоуправе.

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ НАДЛЕЖНИХ ИНСТИТУЦИЈА


Обавештење о радном времену шалтера Управе за трезор
Почев данас послови у шалтер салама филијала и експозитура Управе за трезор ће се обављати према утврђеном распореду радног времена пре проглашења ванредног стања, док ће на територији АП Косово и Метохија послови у шалтер салама филијале и припадајућим експозитурама почети са радом од 18. маја 2020. године. Како су Одлука о проглашњу заразне болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу и Наредба о проглашењу епридемије заразне болести COVID-19 и даље на снази, тако укидањем ванредног стања не престаје примена епидемиолошких мера, односно мера за заштиту становништва од заразних болести, нарочито оних које се односе на мере превенције.

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ПРОСВЕТА


Слаб одзив деце у предшколским установама
Вртићи у Србији јуче су почели са радом. После готово двомесечне паузе у вртиће је пошло 3.430 деце, што је четвртина од укупно пријављених 13.500.
Разлог за овако слаб одзив је тај што родитељи нису успели да набаве неопходне потврде од педијатра и из фирме о радном ангажовању.
Очекује се да ће број деце расти како се родитељи постепено буду враћали на посао.

СТАТИСТИКА


Индекси потрошачких цена за април 2020. године
Према Саопштењу РЗС бр. 122 од 12.5.2020. године, цене производа и услуга личне потрошње у априлу 2020. године, у односу на март 2020. године, у просеку су остале на истом нивоу (индекс 100,0). Потрошачке цене у априлу 2020. године, у поређењу са истим месецом претходне године, повећане су за 0,6% (индекс 100,6). Посматрано по главним групама производа и услуга класификованих према намени потрошње, у априлу 2020. године, у односу на претходни месец, раст цена забележен је у групама Комуникације (1,4%), Одећа и обућа (1,3%), Храна и безалкохолна пића (1,2%), Намештај, покућство и текуће одржавање стана (0,2%) и Здравство (0,1%). Пад цена је забележен у групи Транспорт (-3,7%) и у групама Алкохолна пића и дуван и Рекреација и култура (за по -0,1%).
Индекси потрошачких цена за мај биће објављени 12.6.2020. године

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Шалтери јавних служби поново раде
После седам недеља, шалтери у судовима, локалним самоуправама, управним органима, МУП и Агенцији за привредне регистре почели да раде са странкама. Отворени су и шалтери "Поште", а број странака у шалтер-сали је ограничен.
Обавезна процедура свуда је иста: странке и запослени морају да носе маске и рукавице и поштују физичку дистанцу.
Од јуче раде и шалтери Управе за управне послове МУП Србије, у полицијским управама и станицама. Грађани поново могу да пријаве пребивалишта и боравишта, поднесу захтев за издавање личних карата, пасоша, возачких дозвола, регистрације возила, оружја, држављанства, као и да подигну документа.
Термин за подношење захтева за личну карту и пасош могуће је заказати преко портала е-Управа. Лична документа, којима је истекао рок важења за време ванредног стања, важиће до доношења одлука по захтевима за издавање нових, ако буду поднети у року од 30 дана од престанка ванредног стања.

Информације о Covid-19 - важни телефони

Подсећамо Вас да је Министарство здравља ради лакше комуникације са надлежним епидемиолошким службама у вези информација о вирусу COVID-19 увело следеће бројеве телефона:
Министарство здравља 064 89 45 235
Институт за јавно здравље Србије 011 26 84 566, 060 018 02 44
Више бројева телефона можете видети овде.
Такође, Министарство здравља отворило је и у Институту за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“ нових десет телефонских бројева преко којих грађани сваког дана од 8 до 22 часа могу да добију информације у вези са новим корона вирусом COVID-19:
064 88 11 908, 064 88 11 909, 064 88 11 910, 064 88 11 911, 064 88 11 912, 064 88 11 913, 064 88 11 914, 064 88 11 915, 064 88 11 916 и 064 88 11 917.

Отворене су и Националне телефонске линије за пружање психосоцијалне подршке свим грађанима којима је потребна.
Телефон за психосоцијалну помоћ грађанима су:
0800 309 309
као и посебни телефони Института за ментално здравље:
063 7298 260 (за младе и родитеље деце до 18 година)
063 1751 150 ( за особе старије од 18 година)

________________________________________________
11.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



И у току ванредног стања Образовни информатор наставио је са својим редовним и додатним активностима:

• У четвртак, 14. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему Транспарентност информација о пословању субјеката у јавном сектору на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 19 достављен је јутрос претплатницима. Претходне бројеве можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.


ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ


ПИТАЊЕ ДАНА:

Да ли је обвезник ПДВ који прими авансну уплату и изврши промет услуга у истом пореском периоду дужан да изда авансни рачун?

Одговор: Према одредби члана 3. Правилника о одређивању случајева у којима не¬ма обавезе издавања рачуна и о рачунима код којих се могу изоставити поједини подаци („Сл. гл. РС” бр. 123/12,.. 94/19), када обвезник ПДВ у истом пореском периоду прими авансну уплату и изврши промет добара и услуга за који је примио авансну уплату нема обавезу издавања авансног рачуна већ само рачуна за извршени промет добара и услуга.

Најављена контрола пословања установа социјалне заштите
Министарство за рад, борачка и социјална питања најавило је установама за смештај корисника, као и центрима за социјални рад, спровођење контроле пословања тих установа тако што ће ово министарство одмах по укидању ванредног стања упутити интерну ревизију у наведене установе са циљем вршења ревизије пословања, као и контроле предузетих мера на успостављању прецизних евиденција о утрошку материјалних и финансијских средстава.
Установе имају обавезу да у року од осам дана од дана укидања ванредног стања, односно до 14.5.2020. године, доставе овом министарству извештаје о томе да ли се помоћне књиге установе воде у складу са Уредбом о буџетском рачуноводству, као и да ли су у њима евидентиране све промене настале током ванредног стања. Писани извештаји који морају да буду потписани и оверени од стране одговорног лица достављају се Кабинету министра, а електронске копије тог извештаја достављају се на мејл: finansije@minrzs.gov.rs.
Детаљније о начину вођења помоћних књига и евиденција у Буџетском рачуноводству бр. 10/20.

ПРОПИСИ


Објављена су следећа службена гласила:
- „Службени гласник РС“ број 67 од 8.5.2020,
- „Службени гласник РС“ број 68 од 10.5.2020,
- „Службени лист АП Војводине“ број 26 од 10.5.2020.

Прописи од значаја за пословање буџетских корисника су:
1. Одлука о измени Одлуке о проглашењу болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу (ступила на снагу 8. маја 2020),
2. Одлука о изменама Одлуке о ограничењу висине цена и маржи основних животних намирница и заштитне опреме (ступила на снагу 8. маја 2020),
3. Упутство о измени Упутства за спровођење Закона о јединственом бирачком списку (ступило на снагу 8. маја 2020),
4. Закон о измени и допуни Закона о избору народних посланика (ступио на снагу 10. маја 2020),
5. Закон о измени Закона о локалним изборима (ступио на снагу 10. маја 2020),
6. Закон о изменама и допунама Закона о заштити становништва од заразних болести (ступио на снагу 10. маја 2020),
7. Одлука о измени Одлуке о расписивању избора за одборнике скупштина градова и скупштина општина у Републици Србији (ступила на снагу 10. маја 2020),
8. Одлука о измени Одлуке о расписивању избора за народне посланике (ступила на снагу 10. маја 2020),
9. Одлука о измени Одлуке о расписивању избора за посланике у Скупштину Аутономне покрајине Војводине (ступила на снагу 10. маја 2020).

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ЛОКАЛНА САМОУПРАВА


Продужен рок за пријаву пројеката за Програм Swiss PRO
Рок за пријаву пројеката у оквиру Програма Swiss PRO продужен је до 22. маја, како би се добио што већи број квалитетних пројеката који ће одговорити и на тренутне потребе и захтеве корисника, а посебно са аспекта утицаја епидемије и ванредног стања услед Covid-19.
Програм Swiss PRO објавио је 4. марта Јавни позив за градове и општине за спровођење и развој услуга социјалне заштите под слоганом „Снаге удружи, подршку пружи“ који има за циљ успостављање ефикасног и одрживог система социјалне заштите на локалном нивоу, као и повећање доступности и квалитета услуга социјалне заштите за најмање 500 корисника и корисница из рањивих друштвених група.
Влада Швајцарске ће кроз овај позив са укупно 242.000 евра подржати до 20 пројеката локалних самоуправа, а право учешћа имају 96 градова и општина из региона Шумадије и западне Србије и региона јужне и источне Србије.
Додатне информације о јавном позиву, критеријумима за избор пројеката, начину конкурисања и документацији за пријављивање доступне су овде.

ПРОСВЕТА


Упис ђака првака у школе
Упис првака, који је због ванредног стања одложен, почиње 1. јуна, а родитељи електронски до 15. маја могу да искажу интересовање за одређену школу. Од ове године родитељи документа не обезбеђују сами, већ комплетно завршавају услугу на порталу еУправе која по службеној дужности прибавља податке из матичне књиге рођених, податке о пребивалишту и о томе да ли су родитељи запослени, тако да предшколске установе електронски добијају све податке. Ипак, додатну документацију морају да прикупљају и лично достављају самохрани родитељи, родитељи деце ометене у развоју, као и они који су корисници неког облика социјалне заштите. Лекарска потврда може да се достави електронским путем и након уписа, односно до краја августа.

Активности на нивоу високог образовања
Министарство просвете, науке и технолошког развоја у вези са активностима на нивоу високог образовања обавештава:
• У склопу припрема за наставак академске школске године, високошколске установе ће кренути са радом од 15.5.2020. године, уз поштовање превентивних мера.
• Није планирано класично одржавање предавања, већ да се сва предавања завршaвају „on-line“, у месецу мају.
• Високошколске установе имају обавезу, да у складу са препорукама Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“, односно општим упутством за примену превентивних мера на универзитетима/факултетима, академијама струковних студија и високим школама везано за COVID-19, организују обавезе студената, тако да они буду у минималном броју присутни на високошколским установама и у студентским домовима, како би се обезбедило одржавање социјалне дистанце и придржавање свих осталих превентивних мера.
• На појединим високошколским установама биће неопходно одржавање практичних/лабораторијских вежби, чију ће динамику дефинисати сама високошколска установа.
• Сви студентски домови су дезинфиковани и спремни за пријем студената у малом броју и у складу са препорукама везано за COVID-19.
• Испитни рокови, почев од априлског испитног рока, биће одржани уз све мере заштите. Министарство просвете, науке и технолошког развоја обезбедило је средства заштите за високошколске установе и студентске домове.
• Представници Министарства просвете, науке и технолошког развоја, око свих препорука консултовали су се са КОНУС-ом, КАССС-ом, СКОНУС-ом, СКАССС.

КУЛТУРА


Окончан Конкурс за суфинансирање и финансирање пројеката дигитализације културног наслеђа и савременог стваралаштва
На Конкурсу Министарства културе и информисања у области дигитализације опредељено је укупно 34.800.000 динара за 64 пројекта. Реч је у највећој мери о пројектима установа културе, које и баштине највећи део нашег културног наслеђа. Конкурсна комисија завршила је свој рад непосредно пред проглашење ванредног стања, а услед ребаланса буџета средства намењена конкурсу умањена су за 20 одсто у односу на почетак године. Очекује се да ће, након сагласности Министарства финансија, исплата средстава добитницима на конкурсу бити извршена до краја јула ове године.

СТАТИСТИКА, ЦЕНЕ, ПОДАЦИ


Референтна каматна стопа задржана на нивоу од 1,5%
Извршни одбор НБС одлучио је на седници одржаној 7.5.2020. године да референтну каматну стопу задржи на нивоу од 1,5%. Доношњем Закона о важењу уредаба које је Влада уз супотпис председника Републике донела за време ванредног стања и које је Народна скупштина потврдила, престала је да важи и Уредба о пореским мерама за време ванредног стања ради ублажавања економских последица насталих услед болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2. Од 6.5.2020. године, ступањем на снагу наведеног закона, стопа камате за неблаговремено плаћене јавне приходе једнака је референтној каматној стопи увећаној за 10 процентних поена.
Наредна седница Извршног одбора НБС на којој ће се одлучивати о референтној каматној стопи одржаће се 11.6.2020. године.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Рок за плаћање друге рате пореза на имовину 15. мај
Рок за уплату годишњег пореза на имовину, за други квартал 2020, за физичка лица истиче 15. маја. За физичка лица износ пореске обавезе коју треба измирити на име аконтације другог квартала за 2020. годину једнак је износу пореза за последњи квартал за 2019, саопштио је Секретаријат за јавне приходе.

Информације о Covid-19 - важни телефони

Подсећамо Вас да је Министарство здравља ради лакше комуникације са надлежним епидемиолошким службама у вези информација о вирусу COVID-19 увело следеће бројеве телефона:

Министарство здравља 064 89 45 235

Институт за јавно здравље Србије 011 26 84 566, 060 018 02 44
Више бројева телефона можете видети овде.

Такође, Министарство здравља отворило је и у Институту за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“ нових десет телефонских бројева преко којих грађани сваког дана од 8 до 22 часа могу да добију информације у вези са новим корона вирусом COVID-19:
064 88 11 908, 064 88 11 909, 064 88 11 910, 064 88 11 911, 064 88 11 912, 064 88 11 913, 064 88 11 914, 064 88 11 915, 064 88 11 916 и 064 88 11 917.
Отворене су и Националне телефонске линије за пружање психосоцијалне подршке свим грађанима којима је потребна.
Телефон за психосоцијалну помоћ грађанима су:
0800 309 309

као и посебни телефони Института за ментално здравље:
063 7298 260 (за младе и родитеље деце до 18 година)
063 1751 150 ( за особе старије од 18 година)

________________________________________________
08.05.2020.

ИЗ РАДА ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА



И у току ванредног стања Образовни информатор наставио је са својим редовним и додатним активностима:

• У четвртак, 14. маја у термину од 10.00 до 11.30 одржавамо бесплатни вебинар за све буџетске кориснике на тему Транспарентност информација о пословању субјеката у јавном сектору на који се можете пријавити овде.

„Буџетски недељник“ бр. 18 који смо доставили претплатницима 4. маја, као и све претходне бројеве можете погледати у нашим Електронским издањима.

• Подсећамо Вас да су ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА доступни у оквиру бесплатног Правно-економског консалтинга сваког радног дана од 7:30 до 15:30.


ДНЕВНИ ПРАВНО-ЕКОНОМСКИ КОНСАЛТИНГ



ПИТАЊЕ ДАНА:

Да ли на новчану донацију коју смо примили од физичког лица и чија је вредност 80.000 динара плаћамо порез на поклон?

Одговор: Уколико је у питању прва донација у току календарске године, тј. 2020. године, коју сте примили од тог физичког лица, а њена вредност је 80.000 динара у новцу, немате обавезу подношења пореске пријаве за утврђивање пореза за наслеђе и поклон Образац ППИ-3 у складу са одредбом члана 14. став 6. тачка 3) Закона о порезима на имовину („Сл. гл. РС” бр. 26/01… 86/19). Наведеним чла¬ном прописано је пореско изузеће за примљен новац, права, односно ствари које наследник наследи односно поклонопримац прими на поклон од истог лица за вредност наслеђа односно поклона до 100.000,00 динара у једној календарској години по сваком од тих основа.

ПРОПИСИ


Данас су објављена следећа службена гласила:
- „Службени гласник РС” број 66 од 7.5.2020,
- „Службени лист АП Војводине” број 25 од 7.5.2020.

Прописи од значаја за пословање буџетских корисника су:
1. Уредба о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести COVID-19 (ступа на снагу 7. маја 2020)
2. Одлука о допунама Одлуке о проглашењу болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 заразном болешћу (ступа на снагу 7. маја 2020)
3. Одлука о измени Одлуке о затварању граничних прелаза (ступа на снагу 7. маја 2020)
4. Одлука о финансирању набавке уџбеника средствима буџета Републике Србије за школску 2020/2021. годину (ступа на снагу 15. маја 2020)
5. Наредба о забрани окупљања у Републици Србији на јавним местима у затвореном и отвореном простору (ступа на снагу 7. маја 2020)
6. Наредба о допуни Наредбе о забрани посета и ограничењу кретања у објектима установа за смештај старих лица (ступа на снагу 7. маја 2020)
7. Решење о утврђивању обрачунског износа просечне годишње зараде за осигуранике који остварују право у априлу 2020. године
8. Покрајинска скупштинска одлука о ребалансу буџета Аутономне покрајине Војводине за 2020. годину (ступа на снагу 7. маја 2020)
9. Покрајинска скупштинска одлука о изменама Покрајинске скупштинске одлуке о програму заштите, уређења и коришћења пољопривредног земљишта на територији Аутономне покрајине Војводине у 2020. години (ступа на снагу 7. маја 2020)
10. Покрајинска скупштинска одлука о изменама Покрајинске скупштинске одлуке о Годишњем програму коришћења средстава из Буџетског фонда за шуме Аутономне покрајине Војводине за 2020. годину (ступа на снагу 7. маја 2020)
11. Покрајинска скупштинска одлука о изменама Покрајинске скупштинске одлуке о Годишњем програму коришћења средстава из Буџетског фонда за воде Аутономне покрајине Војводине за 2020. годину (ступа на снагу 7 маја 2020)
12. Покрајинска скупштинска одлука о изменама Покрајинске скупштинске одлуке о Годишњем програму коришћења средстава из Буџетског фонда за развој ловства Аутономне покрајине Војводине за 2020. годину (ступа на снагу 7. маја 2020)
13. Правилник о критеријумима за финансирање краткорочних пројеката од посебног интереса за одрживи развој у Аутономној покрајини Војводини (ступа на снагу 15. маја 2020).

ИНФОРМАЦИЈЕ ИЗ ДЕЛАТНОСТИ


ПРОСВЕТА


Нове активности у оквиру пројекта „Школе за 21. век”
У оквиру пројекта „Школе за 21. век” фондација „Петља” израдила је приручник „Микропајтон за микробит” који је намењен реализацији пројектне наставе у седмом и осмом разреду основне школе.
Поред овог приручника, за наставнике информатике и рачунарства биће организована и дводневна онлајн обука за употребу микробита у пројектној настави у седмом и осмом разреду. Обука је акредитована у трајању од 16 сати.
Пројекат „Школе за 21 век“ у који су укључене све основне школе у Републици Србији, партнерски спроводе Министарство просвете, науке и технолошког развоја и Британски савет, а финансира Влада Велике Британије.

СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА


Допуна акта о процени ризика за сва радна места
Министарство за рад, запошљавање, борачка и социјална питања донело је Допуну акта о процени ризика за сва радна места, у циљу заштите здравља запослених од COVID-19.Министарство је припремило и Предлог уредбе о превентивним мерама за безбедан и здрав рад за спречавање и ширење заразне болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 која је упућена на мишљења надлежним институцијама.

КУЛТУРА


Влада одобрила финансијску помоћ слободним уметницима
Влада Републике Србије усвојила је Закључак о издвајању приближно 212 милиона динара из републичког буџета као финансијску помоћ самосталним уметницима који нису у радном односу и којима је због пандемије коронавируса угрожена егзистенција. Посредством локалних самоуправа самосталним уметницима биће исплаћена бесповратна финансијска помоћ у висини 30.000 динара месечно нето, за период од три месеца.
Помоћ је намењена особама које имају статус лица које обављају самосталну уметничку делатност утврђену код репрезентативних удружења, и то тако што ће средства из републичког буџета бити трансферисана локалним самоуправама, које ће потом новац уплаћивати репрезентативним удружењима.

ИНФОРМАЦИЈЕ ЗА ГРАЂАНСТВО


Информације о Covid-19 - важни телефони

Подсећамо Вас да је Министарство здравља ради лакше комуникације са надлежним епидемиолошким службама у вези информација о вирусу COVID-19 увело следеће бројеве телефона:

Министарство здравља 064 89 45 235

Институт за јавно здравље Србије 011 26 84 566, 060 018 02 44
Више бројева телефона можете видети овде.

Такође, Министарство здравља отворило је и у Институту за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“ нових десет телефонских бројева преко којих грађани сваког дана од 8 до 22 часа могу да добију информације у вези са новим корона вирусом COVID-19:
064 88 11 908, 064 88 11 909, 064 88 11 910, 064 88 11 911, 064 88 11 912, 064 88 11 913, 064 88 11 914, 064 88 11 915, 064 88 11 916 и 064 88 11 917.
Отворене су и Националне телефонске линије за пружање психосоцијалне подршке свим грађанима којима је потребна.
Телефон за психосоцијалну помоћ грађанима су:
0800 309 309

као и посебни телефони Института за ментално здравље:
063 7298 260 (за младе и родитеље деце до 18 година)
063 1751 150 ( за особе старије од 18 година)

________________________________________________

Старије странице 1|2|3|4|5|  Још резултата  
У току ...
Образовни информатор ће за време пандемије за Вас припремати бесплатне презентације и вебинаре на актуелне теме.

 

 
КОНТНИ ПЛАН ЗА БУЏЕТСКИ СИСТЕМ (фебруар 2020.)
Детаљније »

РАЧУНИ ЗА УПЛАТУ ЈАВНИХ ПРИХОДА (фебруар 2020.)
Детаљније »

Практикум
„РЕГИСТРОВАЊЕ ФАКТУРА
У ЦЕНТРАЛНОМ РЕГИСТРУ ФАКТУРА” (друго, допуњено издање, мај 2018)
Детаљније »

ПРИРУЧНИК ЗА ЈАВНЕ
НАБАВКЕ (са CD-ом)
Детаљније »

НОВИ КОНТНИ ПЛАН ЗА
БУЏЕТСКИ СИСТЕМ
Детаљније »

Практикум
„ПРИМЕНА ЗАКОНА О
ПОРЕЗИМА НА ИМОВИНУ”
Детаљније »

АНАЛИТИЧКИ КОНТНИ
ОКВИР ЗА ДРУГА
ПРАВНА ЛИЦА
Детаљније »

БУЏЕТСКО РАЧУНОВОДСТВО - ПРИМЕРИ КЊИЖЕЊА
(IV издање)
Детаљније »

Остала издања »

Генерише XML фајл без посебног софтвера

Детаљније »

ПДВ СОФТВЕРСКА АПЛИКАЦИЈА

(ПОПДВ и ПППДВ пореска евиденција са обрасцима)


Детаљније>>

НАРУЏБЕНИЦА
ПОДСЕТНИК ЗА ДИРЕКТОРА
Број 10/2020


» Садржај «
ПРАВНИ САВЕТНИК
Број 10/2020


» Садржај «
БУЏЕТСКО РАЧУНОВОДСТВО
Број 10/2020


» Садржај «
Влада Републике Србије 011/3614-621

Заштитник грађана
011/ 2068-100

Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности 011/3408-900

Агенција за борбу против корупције 011/4149-100

Канцеларија за помоћ и обнову поплављених подручја 011/3617-737

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 НИП „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42