СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
Правна   редакција
 011/ 3036-532
Економска   редакција
 011/ 3036-531  
Софтвер
  011/2632-743
Продаја и   претплата
  011/361-48-58   011/361-51-00  




Специфичности буџетских корисника
 

Државни органи и организацијe

„Када кажемо да се с нечим слажемо у принципу, то онда значи да нам не пада на памет да ту идеју спроведемо у пракси”
- Бизмарк

Усвојени програми стручног усавршавања за 2019. годину

13. 02. 2019.

Влада Републике Србије, на предлог Националне академије за јавну управу, усвојила је следеће програме за стручно усавршавање за 2019. годину:

Општи програм обуке државних службеника за 2019. годину
Програм обуке руководилаца у државним органима за 2019. годину
Општи програм обуке запослених у јединицама локалне самоуправе за 2019. годину
Програм обуке руководилаца у јединицама локалне самоуправе за 2019. годину

Ови програми обуке донети су по први пут у складу са новинама у прописима у области стручног усавршавања државних службеника и запослених у јединицама локалне самоуправе, са циљем унапређења и стицања знања, вештина и способности руководилаца, државних службеника и запослених у јединицама локалне самоуправе за спровођење укупних реформских процеса.

________________________________________________

Почела примена Кодекса понашања инспектора

07. 02. 2019.

Првог јануара ове године почео је да се примењује КОДЕКС ПОНАШАЊА И ЕТИКЕ ИНСПЕКТОРА. Кодексом се утврђују правила и начела професионалног и етичког понашања инспектора. Министар државне управе и локалне самоуправе истакао је да кодекс прописује да ће инспектори промовисати превенцију и саветовање, уместо кажњавања. Циљ је да се унапреди углед инспекције, као и ојача поверење привредника и грађана у инспекторе и пропише и нулта толеранција на корупцију.

________________________________________________

Одржана обука тренера-волонтера у оквиру пројекта „До успеха заједно”

07. 02. 2019.

Одржана је дводневна обука тренера – волонтера из области превенције насиља, дигиталног насиља и насиља на спортским теренима у оквиру пројекта „До успеха заједно”. Пројекат се реализује у пет основних школа у Београду, Крагујевцу, Новом Саду, Нишу, Лесковцу и Новом Пазару.
Обука је обухватила и теме јачања комуникације и сарадње, развијања толеранције, упознавања са васпитним стиловима и њиховим утицајем на формирање особина деце, односно ученика, као и значајем уважавања стила учења у превенцији школског неуспеха.
Након обуке тренери-волонтери ће наставити са едукацијом ученика петог и шестог разреда, са одржавањем разних радионица, пружаће им подршку и у учењу и развијања здравих животних стилова.

________________________________________________

Враћање звања „инспектор” у службенички систем Србије

04. 02. 2019.

Министаство за државну управу и локалну самоуправу истакло је да је у борби против сиве економије важно ојачати људске и материјалне капацитете инспекције и њену ефикасност, као и да ова година треба да донесе враћање службеничког звања „инспектор” у службенички систем Србије. У наставку ће се радити на томе да инспектори уживају пуну правну заштиту државе у судским процесима. Један од циљева у 2019. биће нови модел вредновања рада инспектора, а 2019. обележиће почетак рада софтвера е – Инспектор, а прве четири – инспекција рада, санитарна, тржишна и управна инспекција почеле су већ да раде у овој платформи.

________________________________________________

Унапређење еУправе и еСервиса у Србији приоритет државне управе

27. 04. 2017.

Један од најважнијих приоритета Министарства државне управе и локалне самоуправе у овом тренутку представља континуиран и ефикасан развој еУправе уз повећање броја доступних еУслуга. Тренутно је пуна пажња посвећена пребацивању података у електронски облик, што представља активну меру у смислу смањења корупције, а свакако и олакшицу за грађане.
Из Министарства државне управе и локалне самоуправе истичу да постоји почетна стратегија и да је тренутан фокус на развијању централног регистра грађана и повезивању база података, тако што ће државним службеницима бити омогућено да „једним кликом“ дођу до потребних података грађана приликом пружања одређених услуга. Од посебне важности биће и да се након увођења одређених решења, ради на њиховом даљем развоју, константном праћењу и прилагођавању, као и што успешнијој интеграцији електронских сервиса у Србији.

________________________________________________

Старије странице 1|2|3|4|5|  Још резултата  

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 НИП „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42